Szobaátvétel, szobaátadás

Szobaátvétel

Szobaátvétel
Mielőtt beköltöznél, ellenőrizd, hogy be tudsz-e lépni a www.ktk-eallapot.unifm.hu oldalra. Ezzel elkerülheted a költözés során felmerülő problémákat.

Ha te vagy az első beköltöző a szobába, a következő lépéseket kell megtenned:

  • Írd alá a nyilatkozatot 2 példányban a recepción, és vedd át a szobakulcsodat, a belépőkártyádat, valamint az ágyneműt, ha kérsz.
  • Kérj meg egy karbantartót, hogy kísérjen fel a szobádhoz.
  • A SAJÁT kulcsoddal nyisd ki az ajtót.
  • Ellenőrizd a szoba állapotát.
  • Azokat a hibákat, amelyek még nincsenek regisztrálva, jegyeztesd fel a karbantartóval az e-állapot rendszerben.
  • Lépj be az e-állapot rendszerbe, és fogadd el a beköltözést, ha egyetértesz a felsorolt hibákkal.

Ha második beköltöző vagy, kövesd az alábbi lépéseket:

  • Írd alá a nyilatkozatot, és vedd át a szobakulcsodat, a belépőkártyádat, valamint az ágyneműt, ha kérsz.
  • A portán jelentkezz be az e-állapot rendszerbe, és fogadd el a beköltözést.

Leggyakrabban előforduló hibák, amelyekre figyelned kell:

1. Bejárati ajtó:

  • Szobaszám vagy menekülési útvonalak letakarva.
  • Matricák, ragasztások az ajtón.

2. Padló:

  • Karcolások.
  • Elszíneződések.

3. Fal:

  • Sérült vakolat.
  • Elszíneződések.
  • Ágyak mögötti falvédők karcosak.

4. Tartozékok:

  • Felmosóvödör facsarókosárral hiányzik vagy törött.
  • Seprű, lapát hibás vagy törött.
  • Kuka törött vagy nem nyílik.

5. Konyhapult:

  • Asztallap hibás.
  • Szellőzőrács hiányzik.
  • Hűtő körüli polcok karcosak, párától megdagadtak.

6. Hűtő:

  • Külső vagy belső zománc sérült.
  • Hiányzó vagy repedt tartozékok (pl. tojástartó, jégkockatartó, zöldségtartó).
  • Vízgyűjtőtálca vagy fagyasztó sérült.

7. Mosdó:

  • Tükör vagy mosdókagyló repedt.
  • Piperepolc lóg.

8. Beépített szekrény:

  • Polcok karcosak vagy instabilak.
  • Ajtó zsanérja hibás.

9. Ágyak:

  • Szerkezeti hibák (pl. sínek, rugók, keresztgerendák sérültek).
  • Külső borítás szakadt.
  • Hiányzó vagy sérült ágyneműk.

10. Szennyestartó:

  • Külső sérülések, karcos fiókok.
  • Hiányzó kulcsok.

11. Íróasztal:

  • Asztallap és fiókok hibásak.
  • Lámpák nem működnek.
  • Székek instabilak.

12. Ablak:

  • Karcolt párkány, nehezen nyitható ablakok.
  • Hiányos hővédő fólia, szakadt függönyök.
  • Függönycsipeszek hiánya.

Ha problémát észlelsz, jelezd azt a karbantartónak, és gondoskodj róla, hogy minden hibát rögzítsenek az e-állapot rendszerben.

Szobaátadás

Első kiköltözőként a következőket kell tenned:

  • Menj le a portára, és add le a kulcsodat, belépőkártyádat, valamint az ágyneműdet.
  • Az e-állapot rendszerben fogadd el a kiköltözésed.

Utolsó kiköltözőként a szobát az eredeti állapotában kell átadnod. A következőkre figyelj:

  • Bútorok: Helyezd vissza a bútorokat az eredeti pozíciójukba.
  • Takarítás: Gondoskodj a szoba alapos kitakarításáról, különös tekintettel az alábbiakra:
    • Hűtő leolvasztása.
    • Fiókok és ágyneműtartók kitakarítása.
    • Ágynemű mosása (ha szükséges).
    • Mosdókagyló és tükör megtisztítása.
    • Szemét és por eltávolítása az ágyak mögül és alól.
    • Polcok és szekrények portalanítása.
    • Padló felmosása.

További lehetőségek:

  • A teljes szoba takarítása kérhető a kiköltözést megelőző munkanap 16:00 óráig, amely fizetős szolgáltatás.

Fontos tudnivalók:

  • Ha az átvevő személyzet nem találja megfelelőnek a szoba állapotát, kényszertakarítást rendelhet el, amelynek díját a Neptun rendszerben terhelik ki.
  • Az előre kért takarítás és a kényszertakarítás költségeiről az aktuális költözési irányelvekben találhatsz információt.