Aktuális híreink 2018.11.27.
1. TTK Bál
2. Matematikus Témaválasztó Nap – november 28.
3. Oktatási Szeminárium
4. Jelentkezz korrepetálni!
1. TTK Bál
2018. november 29-én az R épület aulájában kerül megrendezésre a hagyományos TTK Bál, mely egyben a Gólyabál, a Felező Bál és Gyűrűavató Bál.
A legfrissebb információkért kövessétek Facebook eseményünket.
Jegyeiteket megvásárolhatjátok a www.bmejegy.hu weboldalon vagy a jegyárusító hallgatóknál. Már kizárólag vacsora nélküli jegyeket lehet kapni.
2. Matematikus Témaválasztó Nap – november 28.
Egy jó alkalom arra, hogy témát szerezz a szakdolgozathoz, TDK dolgozatodhoz, esetleg az MSc diplomádhoz. Az oktatók 5 percben mesélnek a témáikról.
Minden évfolyamnak hasznos lehet:
Az elsőévesek megismerkedhetnek az oktatókkal és a szakirányokkal. A másodéveseknek már lassan szakdolgozatot kell írni, és így időben elkezdhetik. A harmadévesek elvileg már foglalkoznak a szakdolgozattal, de jobban körülnézhetnek a piacon. Az idősebbek pedig érdekes TDK témát találhatnak a következő évre.
Idő: 2018. november 28. 18-21 óra
Helyszín: H607
Kövessétek a Facebook eseményt a további részletekért!
3. Oktatási Szeminárium
“Az újonnan beinduló szeminárium első alkalmain elsősorban azzal ismerkedünk, hogy milyen tanulási környezetből jönnek hozzánk az átlagos képességű elsőéves (mérnök)hallgatók, akik az egyetem hallgatóinak derékhadát alkotják, és ennek ismeretében mire juthatunk. Később, ha megértettük, hogy honnan jönnek hozzánk a hallgatók, megpróbálunk ismerkedni a felsőoktatási tanulási környezetekkel is.
Az első előadónk Magyar Julianna gyakorló matematikatanár, szaktanácsadó, aki a “frontvonalban” lévő középiskolai matematikatanár
kollégák tapasztalatairól és a 2011-es új köznevelési törvény nyomán felállt minősítési rendszer szakmai részéről fog beszélni. Természetesen
azért hívtuk meg Őt, hogy kérdezni is tudjunk tőle és beszélgetni is
tudjuk a problémáinkról.
A szeminárium célja egyelőre nem az, hogy kitaláljuk, hogy a hármas hallgatóknak hogyan lehet hatékonyan megtanítani a kéttagú összeg
négyzetére vonatkozó azonosságot, hanem hogy megpróbáljuk kideríteni, hogy mi az a helyi és globális változás, ami az iskolát szűkké teszi a
diákok számára, a tanár részéről pedig pedagógiailag sokkal többet kíván, még itt az egyetemen is.”
Helyszín: KF85
Időpont: november 29. 16:15-17:45
4. Jelentkezz korrepetálni!
Amennyiben úgy gondolod, hogy valamelyik tantárgyból segítenél fiatalabb hallgatótársaidnak, kérjük töltsd ki az alábbi kérdőívet!